۱۳۹۰ مرداد ۲۹, شنبه

یک حرکت سوال برانگیز و به باور من یک اتفاق نامنتظره و با اهمیت در بالاترین


 امروز لینکی در بالاترین گذاشتم با عنوان «قیمت سکه در سال ۱۳۵۷ برابر با ...» که بلافاصله کاربر«آبنوس» به لینک من رای مثبت اعطا فرمودند و نیز کامنتی گذاشتند بدین مضمون که «من به لینک‌های خوب مثبت هم می دهم» و من نیز در پاسخ به مهربانی ایشان کامنت گذاشتم که: « مرسی آبنوس عزیز». در حال حاضر نه اثری از رای ایشان در زیر لینک من مشهود است و نه ابراز نظر طرفین! و رد آن در هیچ‌ کجا قابل پی‌گیری نیست! می‌شود کسی توضیح دهد که چه اتفاقی افتاده است؟ آیا این امکان وجود دارد که یک رکورد به‌طور کامل توسط کسی از بانک اطلاعاتی بالاترین ناگهان حذف شود؟ سوال اساسی این است که آیا این نگرانی نباید وجود داشته باشد که اشخاص بی‌مسولیتی به دِیتا بِیسِ بالاترین دسترسی داشته که قادر باشند سر خود تغییراتی در اطلاعات بدهند؟